کد مطلب: 205525
رئيس جمهور در جمع نمازگزاران مسجد اميرالمومنين(ع) کهنز شهريار:
با فرهنگ "ما مي‌توانيم" شهيد سليماني به دنبال رفع مشکلات مردم هستيم
تاریخ انتشار : 1401/02/04
نمایش : 931
رئيس جمهور با بيان اينکه دشمنان و بدخواهان به دنبال نااميد کردن مردم هستند، اظهار داشت: امروز مصمم هستيم با پيروي از فرهنگ "ما مي توانيم" حاج قاسم سليماني و برغم خواست دشمنان، مشکلات و دغدغه‌هاي مردم را برطرف کرده و در مسير پيشرفت و آباداني روزافزون گام برداريم.

به گزارش هفت چشمه؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، آيت الله سيد ابراهيم رئيسي شنبه شب در جمع صميمي مردم در مسجد اميرالمومنين کهنز شهريار با تسليت شهادت حضرت علي(ع)، با اشاره به برنامه‌هاي سفر به شهرستان‌هاي غرب استان تهران، اظهار داشت: در جلسه شوراي اداري، مشکلات مختلف اين شهرستان‌ها و دغدغه‌هاي مردم مورد بررسي و تصميم‌گيري قرار گرفت.

رئيس جمهور خاطرنشان کرد: در اين جلسه مقرر شد ارتقاي وضعيت فرمانداري شهرستان شهريار به فرمانداري ويژه که از جمله مطالبات مردم اين شهرستان است، پس از بررسي‌هاي کارشناسي در جلسه هيأت دولت مطرح شود.

آيت الله رئيسي افزود: در جلسه شوراي اداري همچنين موضوعات حمل و نقل، مترو و آب شرب اين مناطق مورد بررسي قرار گرفت و دولت اين مسائل را با جديت پيگيري خواهد کرد.

رئيس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با تأکيد بر ضرورت استفاده از ظرفيت جوانان در عرصه‌هاي مختلف، اظهار داشت: جوانان همواره کارآمدي و توانمندي‌هاي خود را در بخش‌هاي مختلف نشان داده‌اند. در دولت معتقد به ميدان دادن به جوانان مؤمن و انقلاب هستيم و باور داريم موفقيت همه قوا در گرو حضور مردم و جوانان است.

آيت الله رئيسي گفت: مردمي بودن دولت به اين است که مردم در صحنه هاي مختلف احساس مسئوليت کنند و دولت نيز زمينه حضور و مشارکت آنان را در همه عرصه‌ها فراهم کند.

رئيس جمهوري مسجد را پايگاه حضور و مشارکت سياسي، اجتماعي و اقتصادي مردم دانست و اظهار داشت: مساجدي که نسبت به تقويت حضور مردم فعال هستند، پشتوانه ارزشمندي براي انقلاب و نظام بوده و در پيشبرد برنامه‌هاي دولت نيز نقش مهمي دارند.

آيت الله رئيسي خاطر نشان کرد: موضوعات فرهنگي از دغدغه‌هاي جدي مردم است و مساجد مي‌توانند در اين عرصه نيز به خوبي نقش‌آفريني کنند.

وي خطاب به جوانان گفت: مسجد سنگر است و جوانان عزيز اين سنگر را رها نکنند. امروز بسياري از مسايل سياسي، اجتماعي و اقتصادي جامعه با حضور فعال جوانان و مردم در مساجد قابل حل و فصل است.

رئيس جمهوري ضرورت قدرداني از خانواده‌هاي شهدا و مدافعين حرم را مورد تأکيد قرار داد و گفت: آنان در آزمون الهي موفق و سربلند بودند و امروز ما نيز بايد تلاش کنيم در آزمون خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان موفق باشيم.

آيت الله رئيسي تأکيد کرد: امروز راهبرد نظام جمهوري اسلامي ايران ايجاد اميد در بين مردم و راهبرد دشمن ايجاد يأس و نااميدي است. لذا هرکس با سخن و اقدام خود موجب تقويت اميد در بين مردم شود در مسير راهبرد نظام حرکت مي‌کند و هر کسي که موجب يأس و نااميدي در جامعه شود، بخواهد يا نخواهد در راستاي راهبرد دشمنان گام برمي‌دارد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg